Ultima oră
VIDEO | Corvinul Hunedoara - Gloria Buzău 1-1. Egal în primul meci din play-off-ul Ligii 2 şi un super gol de la mare distanţă VIDEO | Corvinul Hunedoara - Gloria Buzău 1-1. Egal în primul meci din play-off-ul Ligii 2 şi un super gol de la mare distanţă
Tun financiar dat de CFR Cluj! Clubul de top din Premier League a pus pe masă 3,5 milioane de euro pentru jucător: ”Este un fotbalist modern!”

Tun financiar dat de CFR Cluj! Clubul de top din Premier League a pus pe masă 3,5 milioane de euro pentru jucător: ”Este un fotbalist modern!”
Sandro Tonali, acuzat de Federaţia Engleză de Fotbal pentru o nouă serie de infracţiuni legate de pariuri

Sandro Tonali, acuzat de Federaţia Engleză de Fotbal pentru o nouă serie de infracţiuni legate de pariuri
Situaţie fără precedent în fotbalul românesc! CSA Steaua trece pe modul „incognito” Situaţie fără precedent în fotbalul românesc! CSA Steaua trece pe modul „incognito”
Volei Alba Blaj, a treia semifinalistă a Diviziei A la volei feminin Volei Alba Blaj, a treia semifinalistă a Diviziei A la volei feminin
CSM Bucureşti, rezultat surprinzător pe teren propriu  în etapa a XX-a a Ligii Naţionale CSM Bucureşti, rezultat surprinzător pe teren propriu în etapa a XX-a a Ligii Naţionale

Amazon Web Services se implică la Ferrari

Formula 1 Publicat de Daian Cutu pe 20 iun 2021
mail-share icon Email

//i0.1616.ro/media/581/3142/38121/20253257/1/lec.jpg

Ferrari şi Amazon Web Services (AWS) au încheiat un acord prin care divizia de cloud computing a grupului Amazon devine furnizor de servicii cloud, învăţare automată şi inteligenţă artificială pentru producătorul de automobile de lux, transmite Reuters.

Acordul va permite Ferrari să îşi reorganizeze proiectarea şi testarea automobilelor, iar echipei Scuderia Ferrari Formula One să lanseze o platformă digitală destinată fanilor, a anunţat AWS într-un comunicat.

”Împreună, companiile vor accelera ritmul de inovaţie în întreaga organizaţie Ferrari”, inclusiv departamentul lor pentru maşinile de stradă, competiţiile GT, Ferrari Challenge şi echipa de Formula 1, a adăugat AWS.

Ferrari se va baza pe capabilităţile avansate ale AWS, învăţare automată, computing, stocare de date şi capacităţile bazei de date ”pentru a obţine rapid informaţii despre proiectarea şi performanţa maşinilor de stradă şi de curse”,
a arătat AWS.

Ferrari a afirmat într-un comunicat separat că platforma de angajament pe care o va construi cu AWS are drept scop conectarea tot mai mare a fanilor Formulei 1 cu viaţa de zi cu zi a echipei sale de curse şi a piloţilor săi, ”prin instrumente de personalizare, conţinut exclusiv şi aplicaţii interactive”.

Detaliile financiare ale tranzacţiei nu au fost dezvăluite. Ca parte a parteneriatului, sigla AWS va apărea pe maşinile şi îmbrăcămintea şoferilor Scuderia Ferrari începând cu Marele Premiu al Franţei în acest weekend, a precizat AWS.

mail-share icon Email
viewscnt

Formula 1

Ultimele articole Toate articolele