CFR Cluj a câştigat al treilea titlu consecutiv şi îşi continuă hegemonia în România. Campioana a dat lovitura şi la capitolul imagine. Feroviarii vor îmbrăca haine noi în încercarea de a accede din nou în grupele unei competiţii europene. CFR Cluj a încheiat un parteneriat de sponsorizare pe 5 ani cu una dintre cele mai celebre firme de echipament sportiv din lume.
CFR Cluj renunţă astfel la colaborarea cu Joma, după 3 ani în care spaniolii au produs echipamentul campioanei.
Citește și
Noul distribuitor Nike din România, Sport Time Trade, va livra anual campioanei României echipament în valoare de 250.000 de euro. Este deci pentru prima dată în istoria clubului ardelean când are un spornsor tehnic şi nu un partener tehnic. Mai exact, nu va fi nevoită să plătească pentru echipamentul de joc.
În Liga 1, pe lângă CFR, doar FCSB şi FC Viitorul mai au echipament Nike.
Pentru meciurile de pe teren propriu, CFR va avea un echipament complet vişiniu, pentru deplasare, alb, iar tricoul celui de-al treilea rând de echipament va fi galben neon.
Şi Liverpool a trecut la Nike din acest sezon
Noua campioana a Angliei, Liverpool, şi-a schimbat şi ea sponsorul tehnic în această vară şi în sezonul 2020-2021 va avea echipamente produse tot de Nike. Cifrele înţelegerii avute de cormorani cu producătorul american de echipament sportiv sunt însă ameţitoare şi nu suportă nicio comparaţie cu ceea ce se întâmplă în Casa Liga 1.
Nike le va plăti celor de la Liverpool 30 de milioane de lire pe sezon, plus 20% din toate vănzările de echipament sportiv cu însemnele clubului. La aceste sume se adaugă bonusuri pentru trofeele câştigate de trupa lui Jurgen Klopp.