Ultima oră
Tony obţine un succes crucial pentru Poli Iaşi. ”Am fost mai buni, am avut mai multe ocazii” Tony obţine un succes crucial pentru Poli Iaşi. ”Am fost mai buni, am avut mai multe ocazii”
Garbine Muguruza şi-a anunţat retragerea din activitate: “Povestea mea în acest sport a fost fantastică” Garbine Muguruza şi-a anunţat retragerea din activitate: “Povestea mea în acest sport a fost fantastică”
Vocile drumului către EURO 2024, premiate de APS. Emil Grădinescu şi Costi Mocanu, copleşiţi de emoţie Vocile drumului către EURO 2024, premiate de APS. Emil Grădinescu şi Costi Mocanu, copleşiţi de emoţie
Dan Petrescu schimbă radical lotul lui CFR la vară. Nume grele vor fi OUT Dan Petrescu schimbă radical lotul lui CFR la vară. Nume grele vor fi OUT
VIDEO | FCU Craiova - Dinamo 0-0, în direct la Prima Sport 1! Echipele de start VIDEO | FCU Craiova - Dinamo 0-0, în direct la Prima Sport 1! Echipele de start
China, în centrul unui scandal de dopaj la nataţie China, în centrul unui scandal de dopaj la nataţie

Naţionala României are un nou sponsor. FRF anunţă "cel mai important parteneriat din istorie"

Echipa nationala Publicat pe 22 ian 2021
mail-share icon Email
//i0.1616.ro/media/581/3142/38206/19924452/1/mr.jpg


Federaţia Română de Fotbal a anunţat, vineri, că a încheiat un nou contract de sponsorizare cu PENNY, parte a companiei germane REWE Group.
  
Este cel mai important parteneriat din istoria FRF având în vedere că pentru prima oară ambele reprezentative, seniori şi U21, vor avea un sponsor principal, precizează FRF. În plus, suporterii vor beneficia de prima gamă de produse alimentare şi non-alimentare cu însemnele tricolorilor.
 
Contractul va dura cel puţin până la finalul anului 2024.
 
“Este o zi foarte importantă pentru fotbalul românesc, în mod cert. Pentru că, într-un context de mari provocări pe care îl resimţim fiecare, în toate domeniile de activitate, am reuşit să confirmăm încrederea acordată de un brand de succes în industria de retail. Mai mult decât atât, acest parteneriat ne permite să continuăm la un alt nivel, să finanţăm şi să implementăm proiectele noi pentru anii următori şi să le consolidăm pe cele deja începute. Prin acest parteneriat scriem istorie în zona de strategie comercială a fotbalului românesc, contribuind la o fundaţie sustenabilă. Totodată, să nu uităm că România U21 abia exista pe radarul suporterilor acum un deceniu, dar am reuşit împreună ca prin rezultatele sportive şi strategia de promovare să o transformăm într-un brand de mare interes pentru partenerii comerciali. Şi, nu în ultimul rând, am încredere că noul parteneriat cu PENNY, având în vedere dezvoltarea de produse sub egida echipei naţionale, va reprezenta un model pentru industria sportului din România”, a declarat Răzvan Burleanu, preşedintele Federaţiei Române de Fotbal.
 
PENNY va continua să susţină ca şi până acum, din calitate de sponsor, toate celelalte reprezentative ale României, noul parteneriat aducând însă un statut de sponsor principal pentru echipa naţională de seniori şi reprezentativa Under 21.
mail-share icon Email
viewscnt